Hoi dames ik heb effe een brandende vraag heb uit de hobbyjournaal een doosje gevonden maar ik kom er niet uit hoe ik het moet maken klopt gewoon niks van wie wil me een eindje op weg helpen hij staat in hobbyjournaal 68 op pagina 49 het doosje is van els schutte
Cora mol
- cora
- spijkenisse, zuid-holland, Netherlands
- Ik maak onder meer scrapkaarten van magnolia,forever friends
zondag 6 maart 2011
zondag 27 februari 2011
Abonneren op:
Posts (Atom)








vorig jaar eind november was mijn broer hier in nederland misschien wel raar voor sommige volgers maar mijn broer woont in amerika want mijn schoonzus is een amerikaan mijn twee neefjes heten gerrit en thijs. En mijn schoonzus heet allison gerrit is 5 jaar en thijs is 4 jaar ik mis ze soms wel maar ja als je internet heb kan je mekaar ook zien